Wednesday 18 April 2012

Selamat Hari Jadi Mama yang ke-62 tahun






Mama,

Selamat hari jadi yang ke 62 tahun, semoga mama dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik .....gambarni sebenarnya sudah seminggu yang lalu di ambil iaitu pada 10.04.2012 tapi lambat upload sebab line tak berapa baik.. pastu tiada mood nak upload..

sebenarnya, akupun tak tahu dari mana nak mula .. apa yang aku tahu aku amat menyayangi Ibuku...
terima kasih atas segala-galanya...Jasamu akan sentiasa ku kenang dan tak terbalas rasanya... hanya ungkapan "TERIMA KASIH" yang dapat ku katakan.. ku tahu mama mungkin tak akan berpeluang membaca dan melihat belog anakmu yang tak seberapanya ni.. kerana mama tak pandai baca ... tapi mungkin suatu hari nanti... >>>(ada lagu ni untuk mama)<<<

Ibu-ibu engkaulah ratu hatiku
bilaku berduka engkau hiburkan selalu...

Opsss!! terlupa lirik...nanti la search dulu dalam google baru sambung selebihnya

Apapun mari kita tengok sedikit gambar bergambar

Happy birthday kepada Syifa juga yang ke -2 tahun
itu kepala Danieyah aku.....

juga selamat hari jadi kepada kakak aku sama tarikh sama mama 10.04.2012
Danieyah sayang tengok sini
si Abah melayan anak-anak sedangkan mama sibuk ambik gambar
mama dan adik beradik
tu yang ada janggut musang tu bapaku...
ipar2 aku  

No comments:

Post a Comment