Sunday 12 February 2012

Mandi - mandi di Pantai Kenangan, Bongawan...


Assalammualaikum, selamat tengah hari dan selamat hari isnin...juga salam 1 Malaysia... Emmm rasa macam sudah lama tak upated blog aku... kalo dikatakan sibuk taklah juga .... tiada idea nak dicerita ....

Rindunya aku dengan anak-anak cuti dua hari memang tak cukup bersama anak-anak..., inipun sibuk tengok gambar anak -anak dalam handpone.. ginilah setiap hari kalau time kerja... sampai saja dioffice duduk tengok handpone call emak tanya sal anak-anak.. pastu lihat gambar anak-anak....cubalah aku jadi suri rumah sepenuh masa eemmm..... aikss!! aku tak pandai bersyukur la ... Allah s.w.t dah bagi aku kerja yang baik.. tak pandai bersyukur .. sedangkan diluar sana ramai lagi orang yang belum ada kerja tetap.....

Pendekan cerita, berbalik pada entry diatas...tengah aku sibuk-sibuk tengok gambar dalam handphone aku tertarik hati pada gambar dimana aku,my huby,anak-ank  dan anak buah husband aku di Bongawan pergi mandi-mandi di Pantai Kenangan...Seronok sekali sekali... tapi aku ni bukan sekali sekala lagi ... kerap la juga asal balik tempat rumah mertua di bongawan.... anak-anak (sidaniesh) mesti ajak abah dia pergi mandi di Pantai... jadi mau tak mau terpaksa lah pergi sebab ramai anak-anak buah ikut .... tukang jaga budak-budak...sekali sekala tu berendam juga macam badak berendam la pulak... hahaha.....memang seronok...masa tu la aku my huby dan anak-anak menghabiskan masa.....

Jom kita layan sedikit gambar... Mandi-mandi di Pantai..

Danieyah seronok mandi Ombak... Kata Daniesh

Emmm seronoknya Danieyah
nyaman ketawanya...
Daniesh main pasir....
Daniesh dan sepupunya... main kuek tanah..
Anak buah my huby ... macam buat iklan baju mandi saja kan..
Cantik juga pandai Kenangan ni...
Ummie dan Danieyah Berendam...lawa benar rambuttu...
apalah budak-budak ni buat....
yang sebelah sana tu gerai2 .. dulu tempat ni meriah sangat pagi petang memang ramai orang .... macam2 jual makanan tapi sekarang macam kurang sda orang ... tapi seronok juga mandi... tiada orang tengok...kalo dulu ada brunei fm juga disini.. tapi sekarang tak tau dimana sudah studio diorang....

2 comments:

  1. syouk nya santai di kuala tu........ apa lagi mun makan ambuyat hahahaha

    ReplyDelete
  2. awu siuk tu di kuala tu time beginikan cuti sekolah ramai ni berkelah dan mandi manda disana

    ReplyDelete