Wednesday 1 February 2012

Happy Birthday to me....





Assalammualaikum dan selamat pagi...... arini genap la sudah umurku aku 30 tahun (02.02.2012).....satu tarikh favarate aku.....apa taknya selain birthday aku tarikh ni juga merupakan tarikh di mana bandar Kota Kinabalu dibuka sebagai Bandaraya Kota Kinabalu... yang diiktiraf sebagai bandar yang Bandaraya kelima di Malaysia yang bersih dan selamat di duduki..... (maklumat ni pun pagi tadi aku dgr dlm " SEJARAH HARI INI"....dlm klasik fm)

Terima kasih ya Allah swt...aku bersyukur kepada nikmat didunia yang telah Kau kurniakan kepadaku...telah memberikan aku kebahagiaan... dilahirkan oleh Ibu bapa yang baik dan penyayang... keluarga yang baik... suami yang baik....anak-anak yang comel .... dan sihat......Aku berharap Kau panjangkanlah umur kami untuk 50 tahun lagi .....Amin.....

Diusia ini aku bukan lagi berada ditahap 20-an .... sekarang aku sudah di ambang 30-an....sudah setengah dekad umurku.... aku pun sudah tidak ingat dalam masa 30 tahun aku hidup... aku dimana????..... sungguh pantas masa ini berlalu....segala kisah suka dan duka telah ku harungi....ku penat dan lelah tapi hidup mesti diteruskan kerana kekuatan "Kasihku Daniesh Danieyah"...........

HaPPy Birthday To mE...

Sekian ........................sambung kerja oiiii !!! dyg asmah daud............



 

No comments:

Post a Comment