Tuesday 31 January 2012

mY CoUsIn PiNkY EngageMent


Tahniah... Nermalawati Binti Nazri atau cik mala parang kontot... akak ucapkan semoga dipanjangkan jodoh sehingga ke jenjang pelamin la hendaknya... syukur alhamdulilah majlis ni berjalan dengan lancar dan meriah... mari kita sama tonton sedikit gambar yang baruku upload dari fb...
mala dan bakal mak mertua....bersalam tu bah mahal.. terkangkang semua jari...
kasih sayang mereka di abadikan pada kek...

masa mau makan kek ni takut bebenar nak makan sal takut termakan gambar gigi si mala ... walaupun gambar nanti terbayang lain pula ... terbayang makan gigi...

baju pink yang comil tu mama aku.... bukan ko mala...yang baju T-shirt pink kakak aku dan yang pakai baju purple tu mama si mala....
gambar keluarga
Amboi!!! daniesh ku sayang tu.... sabar la nak... nanti lepas bergambar dapat habuan... tak sabar betul mau buka hamper....
ini time di dapur..... potong ayam .... buat Nasi Ayam...
Sian muka diaorang kabur sebab ambik guna phone kali ... tak nampak nampak sama saja tapi tak apalah boleh juga tu....

danieyah dan babu mala...
cumillnya danieyah tu... anak siapa la tu????....pegang -pegang rambut orang.....tak pa la mala praktis jaga anak karang kalau sudah anak tiada sudah pegang anak orang....
daniesh aku....
HOMAIGOD!! anak aku .... gembiranya... time ni aku tengah cari daniesh aku suruh sepupu aku yang satu tolong cari jadi dia ambik gambar menandakan dia jumpa anak aku ... gini la wajah loyar anak aku yang nakal ni... pandai betul bergambar...

ha...ni la dia lelaki yang telah menarik minat sepupuku yang seorang ni... orang pendek-pendek tagap biasalah orang Sabah....bah!!....bagai pinang di belah dua... Semoga jodoh kalian dipanjangkan sehingga ke anak cucu. Amin.....




No comments:

Post a Comment