Thursday 19 January 2012

Perjumpaan dengan TPKN(Pengurusan)




✿✿••بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ••✿✿

19.01.2012 (Khamis) : Tadi ada perjumpaan dengan Timbalan Pengarah Kesihatan Negeri Sabah...
perjumpaan ni memang jarang la diadakan kalau adapun aku memang jarang mahu ikut melainkan la ia di wajibkan.. Tapi tadi tanpa di arah aku dan kawan-kawan naik lebih awal kadang-kadang bos yang suruh kami naik ini tak tak payah disuruh....

Perjumpaan ini bertujuan untuk menyambut harijadi pegawai yang menyambut dalam bulan Januari 2012 aku bulan  2 tak lama lagi...sekaligus perjumpaan ini diadakan untuk majlis perpisahan pegawai ku Puan Alawani.. dia ni memang pegawai yang baik ... aku mmg selesa berkerja di bawah bimbingan beliau tapi apa boleh buat dia juga ada komitmen dengan keluarga dia bertukar pun disebabkan mengikuti suami yang bertugas di Langkawi...

Inilah Puan Alawani 
 Sorry gambar tak clear jauh nun disana ...
puan dapat hadiah

horey!!! dapat hadiah.. semoga puan akan sentiasa bergumbira ditempat baru... diharap puan janganlah melupakan kenangan-kenangan sewaktu di JKNS...sebelum majlis penyampaian hadiah Cik Hairuni adalah bagi sedikit ceramah tajuknya....." menangani Stress "

Alternatif tangani stress

ah baca jangan tak baca tu.. pengajaran bersama ni

layan saja lah...


uiina cc sedangtah kan bergambar...asal bergambar gagas .. dengar ceramah

wajah-wajah dan gaya-gaya orang yang mendengar ceramah

inilah makanan yang sempat aku ambik gambar
   Makanan yang sempat aku ambik gambar... yang lain semasa aku ambik tadi dah tengok makanan semua lupa tak sempat ambik lain kali lah.....

Berbalik kepada entry diatas sekali ... mengenai majlis perpisahan Puan Alawani ada lah puan bagi aku cenderahati ... mari kita tengok..

pasu bunga dari Langkawi ...

Bunga macam ni memang aku suka english style la katakan... tapi minat tengok barang koleksi tak lah banyak sangat.... Terima kasih Puan semoga Puan dimurahkan rezeki.....

Sekian,


No comments:

Post a Comment