Tuesday 27 December 2011

~Biarlah bulan bicara Sendiri.....~


✿✿••بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ••✿✿

Assalammualaikum w.b.t dan selamat tengahari...

Sudah makan??.. ini mesti beli makanan di bawah Rumah Persekutuan tu kan ... Amboi!!!!.. sedapnya lauk mesti ada yang makan sambil update blog ni kan ...hello ka dayang Sarizah...., mesti bz....., Jangan cemburu harini aku banyak masa update blog tanpa gangguan SBPA ....

mmmmmm....... sedapnya anakku tidur siap berdengkur , baby ni memang sporting la kasi can Umie bersembang sambil menekan-menekan laptop..., terima kasih sayangku Aleesya Danieyah.. Kalo hari2 begini kan best buat kerja dirumah... Mmmm rumah dah bersih siap mop lantai, cuci pinggan, masak nasi tapi belum masak lauk pauk, ah... itu senang saja just, keluarkan semua dari peti sejuk kemudian goreng...

Tadi masa mengemas rumah, banyak idea mencurah2 pula tu macam air, idea benda2 yang saya anggap menarik yang boleh dikongsi dalam blog saya untuk mengisi masa lapang agar tak menyibuk sana sini. Sebenarnya idea saya tu ialah berkaitan dengan rumah saya " RUMAHKU SYURGAKU"...., bagi kawan2  yang belum pernah singgah kerumahku... minum segelas kopi panas atau yang biasa makan soto tulang... inilah rumahku....hampir 2 tahun saya duduk dirumah sendiri, ada privisi sendiri ...BEST.....

Disini saya ada upload gambar rumah.... rumah yang baru dikemas kalo tak dikemas kata orang macam jin bertandang haha....

inilan pantaran/beranda rumahku....

Aleesya Danieyah berkuyut..nyaman tidur nya
satu sudut kawasan menonton tb yang sebelah bilik aku

Inilah dapur aku...


pantaran rumahku..
  Bagi rakan2 semua tujuan saya mengupload gambar rumah ni bukanlah bertujuan hendak menunjuk2, tapi sekadar mengisi masa lapang dan berkongsi dengan rakan2 mengenai rumahku ni.....

Sekian, Terima Kasih...


No comments:

Post a Comment