Monday 5 December 2011

SaAt YanG Bahag!a..... (04.12.2011)

Berkaitan dengan tajuk saya yang di atas....., tanggal 03 December 2011 (Sabtu) rakan baik saya  ( dia jugalah sepupu - Suryatini Ismail ) telah selamat dijabkabulkan dengan lelaki pilihannya. Saya ucapkan selamat pengantin Baru Semoga Bahagia hingga ke Anak Cucu...Kalo diingat semula masa lalu, masa cinta monyet konon time tu masih sekolah saya dan teman saya ni juga dikenali sebagai c'ten masing2 la ada boyfriend tapi masing2 kahwin dengan orang lain bukan bf masa sekolah tu.., inilah dikatakan pengalaman ....., Kata orang Pengalaman mengajar kita menjadi dewasa. Betul tak!!, Hidup ni kalo tak ada pengalaman tak ada makna. Apapun aKo Bahagia dengan Suamiku..... I Love You So Much my darling ( Dullah Kassim )...edeh Bahasa english konon tu ja la yang aku tahu.....

Ramai dah kawan2 segeng kampung ( geng masjid ) dah kahwin antaranya ialah Normayani Ismail, Maslindah Sidek, Zuridah Mudin, Normala Salleh dan yang latest Dk Norainah Pg. Abdul Rahman.. apa yang pasti semua kawan2 ni bukan kahwin dengan Bf dulu2 yang selalu dicerita dibawah pokok mangga rumah C'ten atau tempat2 berkumpul. Tapi seorang sajalah yang kahwin dgn Bf iaitu Normayani Ismail.. ( Cerita lama ni..., sebagai mengisi blog ako. Bestkan kalo diingat masa lalu.... Kepada geng Masjid yang belum kahwin tu Maslizah Sidek mungkin lepas ni ko punya turn.. Amin.

Ini ada sedikit gambar C'ten Kahwin....

Gambar C'ten Nikah


Hari Persandingan 04.12.2011

Gambar Danieyah mau pergi ke rumah orang kahwin ...04.12.2011



Syukur alhamdulilah majlis itu pun dah selesai....,

No comments:

Post a Comment